23 februari, 2012

Om fantastiskt väder

Trots att jag spenderat nästan hela dagen på jobbet har jag njutit av vädret!
Äntligen tror jag att våren är här för att stanna. Det blev en kort vinter i såfall!
Och det gillar ju jag!!

Sen måste man väl kommentera den kommande drottningens födsel!
Mysigt tycker jag. Han är cool, prins Daniel och det blir säkert bra det där!
Samtidigt som jag blir rörd, som alltid när det handlar om bebisars ankomst, så känner jag att jag är såå färdig med barna födslar och graviditeter just nu!
Iallafall ikväll efter en lätt kaos artad avslutning med alla mina fina kids här hemma.
Hur härliga dom än är så är så är det krävande att försöka räcka till på alla punkter vissa dagar.
Tror att jag känner mig mer otillräcklig än vad dom märker av som tur är!
Jag skulle nu aldrig palla att vara på smällen nu PLUS att dra det här lasset, och så har jag aldrig känt innan. Att det verkligen är tvärstopp!

Bäst att jag går och lägger mig snart!
Så jag får igen lite ork!
I morgon är det jobb till fyra.
Men sen.

Sen är det helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar