22 februari, 2012

Om egoboost

Ibland måste man unna sig något när det varit för djävligt en tid. Eller om varit duktig. Eller om man bara förtjänar det helt enkelt.
Och det tycker jag att jag gör just nu.
Så!!

Så idag har en Kingsland jacka, ett par röda Cartago ridbyxor och en svart Lamicell hjälm fått flytta in hos mig!
Och så en en liten röd kamera!
Så nu ska här filmas. Så roligt!
Och den är så liten så jag kan lätt ta med den överallt!!

Och så var mamma här när jag kom hem från jobbet.
Så de senaste fem timmarna har jag bara umgåtts, hon har barnbarn-tankat, tittat på Aggis som blivit så stor sen sist, och vi har druckit kaffe och pratat och visat henne finaste Feeney och tiden går alldeles för fort när vi väl ses.
Men så mysigt var det. Och jättesnart ses vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar