24 februari, 2012

Om att äntligen vara på plats.

Efter en lång arbetsvecka har jag nu efter landat i min sköna soffa.
Men det var fullt ös tills för tio minuter sen.

Morgonen började med att jag nästan kom för sent till jobbet.
Jag fastnade liksom i duschen tillsammans med två söta bröder. Och det var mycket mysigare att stå där i värmen än att ge sig ut i kylan till jobbet...
För här går vi upp tidigt och skiter i att det är lov förstår ni.
Klockan sju satt hela familjen och åt frukost när jag gav mig i väg.
Och därför är vi alla rätt trötta nu, så dvd-spelarna är fyllda och uppe visas nya Scooby Doo filmen och här nere två nya Arne Dahl filmer.
Sen glömde vi systemet...så vi dricker cola i stället för vin. Men vad gör väl det...
Jag har äntligen en ledig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar