25 februari, 2012

Om hejdlösa virvelvindar

På kvällarna innan vi stupar i säng brukar J och jag försöka röja upp så det känns lugnt och fint att komma upp på morgonen.
Inga smulor som krasar under fötterna och inga legobitar som dödar de samma. Saften är upptorkad från golvet och diskmaskinen tömd (eller fylld)....ja ni fattar!

Nu har vi varit uppe i exakt en timma och min känslor är -för att citera prins Daniel- lite all over the place.
G U D vad barn kan konsten att styra till det!
Men nu är vi iallafall i full gång och vår lediga helg har bara börjat.
Johan har match och sen ser vi inte honom mer innan sena eftermiddagen, då han åker till Blankaholm efteråt och dit åker vi med senare för att fira Leon i efterskott.
Men innan dess hoppas jag på stalltid och chans att få prova min lilla röda.

Ikväll ska min bror (eller Danny rättare sagt) hejas fram till finalplats, så vi får chansen att se honom live! För till Globen ska vi om ett par veckor för en väldigt välbehövlig weekend med världens bästa vänner!
Can´t wait!
Men tills dess går jag här hemma med mina egentillverkade virvelvindar och plockar, helt i onödan, upp efter dom.

Först ska jag dricka upp min kopp kaffe och se på Drömmen om landet på SVTplay.
Energi-ladd á la trött mama!!
Sen tar vi tag i dagen.

Hoppas ni har en trevlig helg!

(och vart är alla kommentarer nu för tiden? saknar dom...)








1 kommentar:

  1. Jag jobbar som attan så hinner inte ens med min egen blogg! Men jag är väl inte den enda som kommenterar :-)

    SvaraRadera