31 december, 2011

Om året som gick

Året 2011

Ett av de bästa åren i mitt liv. Faktiskt. Helt sant.
Jag summerar det med en topp tre lista. Och det skulle lätt kunna vara en topp tusen lista, för det har varit så många härliga stunder detta år.


NR 1:

Bröllopet.
Jag gifter mig den 28 Maj med Johan. Mannen i mitt liv.
En enkel och otroligt vacker ceremoni och vi är sen vi i all oändlig evighet.
En självklar topp på listan. En sjävklar topp i mitt liv.







NR 2

Den 6:e Maj köper jag en ponny till Emilia. Lucky One.
Och även om det inte har gått spikrakt med den hästen och vi inte har kunnat följa våran plan till fullo så har den hästen gett mig så mycket det här året. I form av lugn, balans, lycka, egentid och insikten om att jag ska ha en helt egen häst igen. Och rida. Mycket, mycket mer.
Och Emilia förtjänade en ponny. Mer än någon annan.




NR 3

Min föräldraledighet.
Året med vår älskade, älskade Agnes! Att få vara ledig ett helt år med henne och på så sätt även kunna ge mina andra barn så mycket mer tid har varit så fantastiskt.
Att få följa Loppan under sitt första år. Varje dag, nästan varje minut. Det har varit så härligt, och om jag hade möjlighet skulle jag vara hemma ett år till!







Jag hoppas, och tror, att nästa år kommer att bli minst lika fantastiskt.
Jag hoppas att ni stannar kvar och fortsätter läsa och följa min blogg.
Mycket kommer ju hända och förändras.
Och en del kommer ju vara precis likadant!

GOTT NYTT ÅR!!




3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År min älskling!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! /Linda

    SvaraRadera
  3. Låter som ett kanon år & jag har haft turen att följa er här! Tack för att du bjuder på ert underbara liv!!!

    SvaraRadera