23 november, 2011

Om framtiden

Idag har vi kikat på framtiden.
Pratat med dagispersonal om inskolning och varit på möte på jobbet. Tror att det blir en positiv nystart på det sistnämnda stället lagom tills jag kommer tillbaka. Men innerst inne håller jag mina tummar för en ny arbetsuppgift, som skulle kunna ge mig arbetstider som skulle göra att jag inte missade viktig tid här hemma, som jag tyvärr gör med kvällar och helger som jag jobbar ganska ofta som det ser ut i nuläget... Fingers krossed alltså!
Hårt!!
Sen hann vi med en babydate på förmiddagen också. Mina fina tjejer och deras stora bebisar.
Mysigaste onsdags sysslan.
Men det viktigaste:
Idag blir Agnes 11 månader.
Min fina fina älskling.
En månad till födelsedagen.

3 kommentarer:

  1. Tiden går fort, men inte tror jag att det redan är ett år kvar till födelsedagen?! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Ibland är man lite för trött.
    Men nu är det ändrat ;)
    //M

    SvaraRadera