16 november, 2011

Om en förklaring

Inte ska ni känna er skyldiga på något sätt.
Nej nej nej!
Jag kommenterar inte varenda ggn jag är inne på en blogg jag heller. Absolut inte.
Men det ÄR roligt att ibland få något litet gensvar på att ni finns. Inte bara som en siffra i statistiken.

Nadja- Inte alls för intimt!! No no. Jag är inte så kinkig med att prata om....nog nästan vad som helst!
Men nu ska jag umgås just med honom i fråga. Så det där får vi nog ta i morgon.

Martina- Jamen visst är hon lite din. Ibland fastnar man för vissa. Och Du är en sådan vi alltid kommer minnas med. Som en jätte härlig och positiv del i vår väntan på världens bästa A!!!

Sov gott nu.
Kända och okända :)




2 kommentarer:

  1. Jag är fortfarande här flera gånger i veckan, med ett dåligt internet och dålig på att kommentera!

    SvaraRadera