17 november, 2011

Om det godaste

När det är mörkt redan klockan fyra.
När det är kallt så man fryser dygnet runt.
När man sitter inne och har tjocka filtar över sina knän.

Då kan jag dricka hur mycket te som helst.
Godast av allt är det när det får stå och dra ganska länge i min Eva Solo.
Och så har jag hittat ett nytt favorit bröd. Riktigt, riktigt gott.
Två sorter till och med.
Och inte alls så farligt att äta för mycket av. Sen hur mycket onyttigt man har på sen, det kan ju få vara oviktigt...




Nu ska här röjas upp. Ser ut som en orkan virvlat runt i huset. Kastat allting huller om buller, och lämnat en jätte stor tvätthög till mig! Tackar!!

Sen ska jag sätta mig ner och dricka mitt te och äta massor av knäckebröd med sjukt mycket gott på.
För det lär jag vara värd då!!




4 kommentarer:

  1. Nadia omdetfinaste17 november 2011 kl. 17:28

    Mmmm gör det!!! Ät åt mej med :-) Fast iofs äter vi alltid nått när det är tyst & lugnt i huset, men oftast väldigt onyttigt så kul att¨få lite tips på lite mer "nyttigt" :-)

    SvaraRadera
  2. Dina bilder är som tagna i din lillebrors skafferi! Samma smak på desing vad det gäller tekokare och massor av gott knäckebröd!
    Kram MorrMorr

    SvaraRadera
  3. Du är alltid värd det.

    SvaraRadera
  4. Själv vräkte jag boktavligt talat i mig en kebabtallrik idag efter att vi kom hem från sjukhuset.. och då jag varit utan mat och dryck från kl halv elva igårkväll till kl 19 ikväll så var det sååå jäkla gott så jag nästan trodde att det var en dröm ;) Och lycklig känner jag mig för första gången på väldigt länge! Kram Anna

    SvaraRadera