01 september, 2012

Om att få sovmorgon

När dagen har börjat klockan fem de senaste dagarna så känns klockan sju som en riktig sovmorgon!!
Dock är jag fortfarande så trött i huvudet efter de sista dagarnas alla tråkigheter och skulle helst av allt vilja resa bort en weekend och bara samla nya krafter någon annanstans.

Hösten tog nog klivet över igår och Emilia och jag började byta ut gardiner från skira vita till tjockare tyg med dova färger.
Dock han vi inte klart innan den där tröttheten tog över.
Alltså borde jag fortsätta direkt nu, men Loppan och jag sitter här och lyssnar på musik på Barnkanalen och jag har med sug efter en stor kopp te än att fortsätta flytta möbler och släpa runt en dammsugare.

Vi får se vilken vilja som vinner.
Tills dess fungerar sofflutet ganska bra bra mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar