16 augusti, 2012

Om att inte hinna med

Igår var det full fart hela dagen.
Dagisinskolning, lite extrajobb och så avslutade vi med en träningstävling för Rep och Emilia.
30 mil med släpet (ja det är ju sjukt att åka så långt för en TRÄNiNGStävling, men men) och halv elva klev vi innanför dörren igår kväll.
Men det gick bra för Emilia och Rep, och med minst två tävlingar inplanerade per månad under hela hösten känns det som vi iallafall är på gång nu!

Vaknade i morse till nyheten att hästarna gått ut ur hagen (dock ingen av mina) men då det var min tur att släppa ut dom som står inne åkte jag även på att fixa ny hage och flytta på hästar.
Det som var planerat till en kvart tog en och en halv timma.
Dagis som jag skulle varit på klockan nio... Ja det sket sig ju rejält.
Men Johan gick till dagis, jag ska ta en dusch och möta upp mammorna för en kaffe och SEN åker jag till dagis för att vara med på sista halvan av dagisdagen.
Och sen hoppas jag att eftermiddagen blir lite lugnare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar