18 mars, 2012

Om torra typer

Regn!!
Det var länge sen.
Ganska mysigt när man vaknar av att regnet slår mot taket på altanen.

Ännu en morgonpromenad till jobbet i ganska skön temperatur.
Varje vår när vädret växlar om så får jag så väldigt torra händer. Har provat många olika crèmer och lotions. Inte hittat någon som återfuktat bra, gått in i huden snabbt nog, inte lämnat någon kladdig yta kvar på handen. Ja ni vet...

Men så såg jag, på matbutiken av alla ställen, denna handcreme från ett märke som hjälpt mina läppar många gånger. Och då den bara kostade under femtiolappen kändes det verkligen värt ett försök.
Och den är såå bra!
Ibland är budget verkligen det bästa trots allt!!

Nu blir det jobb i några timmar, och sen kör jag nog en repris på gårdagens lyckade eftermiddag innn mina prinsar äntligen kommer tillbaka hem igen.

Hoppas ni har en härlig, och tillskillnad från mig, ledig Söndag!!

1 kommentar: