17 mars, 2012

Om att snabbt ha hittat tillbaka

Jag hittade rätt väg snabbt igen.
Lugnt och skönt här hemma.
Gott humör och inte något som hänger som ett tungt ok över axlarna.

Det doftar gott ur ugnen. Stora flickor som leker ute och liten tjej som sover sött.
Har pratat med mina pojkar, och hört så att dom har det bra och berättat att dom är saknade.
Jag har träffat fina stallvänner och planerat framtida roligheter.
Jag väntar på världens finaste man som snart slutar jobbet. Och då ska vi äta gott, se en bra film och sitta tätt, tätt.

Precis som det SKA vara en Lördag kväll alltså!!
Inga telefonsamtal, inga mailsvar. Ingen hysterisk uppdatering på hastnet.se

Fan vad skönt att ha landad i slentrianen igen. Faktiskt! För en gångs skull!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar