20 februari, 2012

Om att vara effektiv

Joho då!
Jag hann med allt jag planerat.
Jag hann inte med att äta middag, men allt annat.
Nu sitter vi och tittar på familjen Annorlunda. Hela vår egna annorlunda familj.
Eller egentligen tror jag inte vi är så annorlunda. Tror vi bara har lite mer att göra än en del andra emellanåt.
Och så gör jag gärna saker själv. Så det blir gjort. Och då blir det ju mycket tillslut.
Nja, typ så där...

Och häst biten.
Ja allt blir inte som man från början tänkt. Men det viktigaste är att alla blir glada. Och på väg till en sommar med glada barn är vi.
Och allt har väl en mening. Drt man söker och där igenom människor man möter.
Vi får väl se hur det slutar.
Men idag har vi iallafall träffat StellaNova! Och Nora är glad!
Sen får vi väl se vart det mötet leder, eller om det bara var en fin eftermiddag för en söt ponny och en duktig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar