29 december, 2011

Om att ha gjort mitt

Idag har jag verkligen gjort mitt här i hemmet.
Städad båda våningarna, tvättat fyra maskiner tvätt, lagat middag, aktiverat barnen, gått på promenad och handlat och varit social.
Fått alla barn i säng till 20.30 med två filmer från Lovefilm.se (vilket jag verkligen måste rekomendera) och lagom tills min man kom hem från träningen är allt klart och fixat och nu ska vi bara ligga i soffan och titta färdigt på svenska polisserien Misterioso på svtplay.

En riktigt bra dag får ett riktigt bra slut.
Jag är trött men lycklig.




4 kommentarer:

  1. Kanon duktig du är! Gott nytt år på er!

    SvaraRadera
  2. Fantastiska du!!! Ses om ett par dagar!! Vi längtar :) Kram från Vimmerby

    SvaraRadera
  3. Jag är inte ett dugg duktig, ett måste! Men ett måste som är skönt att ha avklarat...för idag!

    Och som VI längtar efter er käsraste vimmerbo bor!! Can´t wait!!!

    SvaraRadera
  4. Jo men du är duktig ändå även om det är ett måste! Det behöver man höra!!

    SvaraRadera