20 november, 2011

Om veckans summering

Avslutar veckan med tanken att trots att det är tufft och motigt emellanåt så är jag lycklig, har friska barn, är stark och självständig och icke beroende och har gift mig med den mest underbara på denna jord.

Så även om man ibland saknar en del saker, önskar att det vore annorlunda i vissa delar av livet, och önskar att det ibland när det känns tungt, var lätt, så vill jag inte byta bort en sekund av det liv jag valt och de relationer jag har.

Och det jag saknat ska jag ge mina barn.
Och mina styrkor ska dom få ärva.
Och all min kärlek ska dom ovillkorligt få.
Dom och så han brevid mig. Min lycka!

Sov gott...

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Kramas från New York!!

    SvaraRadera
  2. <3 till Dig från mig....Min egen vackra, kloka starka Pippi Långstrumps-flicka!

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig första dag på veckan kram!
    Härlig blogg.

    SvaraRadera