16 november, 2011

Om er chans!

Idag skulle vi på vår onsdags date med mammorna.
Men jag mår så illa så jag vågar inte ge mig dit och eventuellt smitta ner dom.
Så vi stannar hemma. Loppis och jag.
Ska tvätta och plocka lite. Om illamåendet blir bättre.
Annars blir det nog inte mycket alls gjort är jag rädd...

Annars har jag ju all tid i världen att blogga såklart!!
Är det nått särskilt ni vill läsa om, eller fråga? Kör en sån.
Lämna en kommentar el maila: martina_lundin@hotmail.com

Var lite nyfikna nu så jag har något att göra idag!




5 kommentarer:

  1. Hej! Du kan väl berätta för oss nyfikna läsare vad det var för positiva besked som ni fick häromdagen? :) sen undrar jag, är det slut med bebisar, blir det inga fler nu? :) kram!

    SvaraRadera
  2. Hmmmm..... Illamående.....VAD kan det bero på....???

    SvaraRadera
  3. Ja, Martina... nu tar jag chansen, vad är det du/ni har i görning, jag är faktiskt också riktigt nyfiken.
    kramar, Johan's moster

    SvaraRadera
  4. Nadia omdetfinaste16 november 2011 kl. 19:57

    Jag vill veta hur du & J bevarar kärleken så bra när ni har många barn & aktiviteter?? :-) Kanske för intim fråga?? Ber om ursäkt isf och du behöver inte svara :-)

    SvaraRadera
  5. Och jag undrar just nu ingenting. :) Är bara glad att följa din blogg eftersom jag "lärde känna dig" på FL då vi båda gick igenom samma tråkigheter. Glad att ni har det bra nu!
    Vimsan74

    SvaraRadera