29 oktober, 2011

Om sol i sinnet

Ja ute skiner solen. För fullt!
Men jag får ha solen i sinnet, jag som ska hålla mig inne ett tag till.
J har gått iväg på ett nio-timamrs pass och E har cyklat iväg till Lyckan. Aggi-Lopp sover i vagnen på baksidan och jag är fast inne med två tvättkorgar och ett hus som ska städas.
Jag ska försöka hinna det medans lilla Liten sover. När hon är vaken får man inte mycket gjort ska jag lova!
Och sen tar vi nog vagnen i bilen och åker ut till stallet och tar med Lyckan på en promenad i det underbara vädret.
Så skönt med härliga höstdagar!!

Hoppas ni har det lika bra vart ni än är.





2 kommentarer:

  1. Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…

    skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

    Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG så förstår du varför

    SvaraRadera
  2. Hej!

    En liten fråga, du har oxå en räknare på din sida, jag har fått en extra nolla i min :s, du får gärna gå in & kika & kanske ge lite tips....:-) Likadant hur man får den lite personligare :-)

    Tack på förhand!

    SvaraRadera