12 september, 2011

Om jag kunde köp tid

Då skulle jag gjort det med glädje idag!
Men det kan man ju inte så jag fick hålla till godo med ett par påsar från matbutiken.
Men först hann jag med att jobba, fixa hemma och åka till stallet.

Jag har verkligen belönats med världens duktigaste barn så dagen har gått smidigt trots att den har gått i 100 km/timman.
Storasyster hjälper till med Lillebror, och Lillebror följer med på ridtur i skogen!
Storebror hjälper till med Lillasyster i affären så mamman kan handla i relativ lugn och ro.

Finaste barn. Mina små allt.
Ni vet inte hur mycket ni ger mig varje dag.
Det är värt all stress i hela värden att få vara med er. Ha med er överallt. Att dela alla dagar med er.
Att bara få vara en del av er familj.
Även om jag önskar fler timmar på våra dagar. För det gör jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar