07 september, 2011

Om framtida kalas

Som en del av er vet (och det är väl främst till dessa som detta inlägg riktar sig) så fyller en fyra-åring snart fem!!
Inte det enklaste att veta vad han behöver och önskar sig, så här kommer en önskelista!!

One Piece, färg och märke totalt oviktigt




Vinterkläder från Reimatec


Fodrat regnställ från Reimatec



Cykel från Biltema



DVD-filmer

Gnomeo & Julia


Trassel



Alpha & Omega


STORA vattenfärger + penslar



STORA tuschpennor



Action figurer
(som Spiderman, Ironman, Batman, BenTen, Toy Story osv)




Hoppas det kan vara till nytta!!




5 kommentarer:

  1. Har oxå snart en 5 åring här hemma! De börjar verkligen bli stora!!! Nästa år går de i "skola"! Helt sjukt!

    SvaraRadera
  2. Tänk så duktig han är med datorer och sånt - att lyckas få till en sån fin önskelista när man är så liten är inte illa!!

    SvaraRadera
  3. Bea ide den ska jag apa efter helt klart =) /Linda Höög

    SvaraRadera
  4. Min gosse önskar sig transformers.. och jösses vilka hutlösa priser det är på såna där robotbilar.. jag skyllde på att dom inte finns i våra affärer här och att dom kostar så mycket så om han ska få en sån så blir det inte flera paket.. smart som Fabian är så sa han- finns dom i ett annat land? Okej men då kan jag få en sån när jag fyller 6 år för jag vill ju ha många paket.. haha så goa dom är i denna åldern, fast nu vill jag bara stoppa tiden! Kram/Anna

    SvaraRadera