23 september, 2011

Om att vara lite nöjd

Trots det sämsta utbudet i Sverige så hittade vi höst skor åt fyra av barnen!
Det var bara en av dom som var med, men alla var nöjda med de par dom fick. Skräll!!
Johan köpte lite skjortor och nån kofta.
Vi passade på att fika med de allra minsta. Skagenbaguette kan vara den bästa uppladdningen för Fredags-handling. Jag lovar!
Jag köpte INGENTING till mig. Inte ens till Agnes (jo ett litet diadem men det gav jag till J att betala så det räknas ju inte)  och inte en enda hästsak. Det har nog aldrig hänt förut!

Nu är vi hemkomna och kaffet är uppdrucket.
Det är höst och jag har letat fram mina stickade sockar! Så sköna!
Så här sitter jag nu i soffan med en skål macadamianötter åt mig och en skål med delade vindruvor åt nio-månaders bebisen.
Pappan och de övriga är på konstgräsplanen och spelar lite fotboll innan det är dags att hugga in på den obligatoriska tacomiddagen. Lite vin ligger på kylning och livet är allmänt behagligt!





Ja, jag önskar er en lika skön helg som jag tänker ha!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar