24 augusti, 2011

Om självklara prioriteringar

Hallå, jag lever och finns.
Jag bara...

Ja igår fanns helt enkelt viktigare saker än just bloggen.
J var ledig från jobbet så förmiddagen gick åt till att umgås. Kaffedrickande och morgon promenad.
Min syster kom på en snabbvisit och timmarna rusade.
Agnes blev åtta månader så stor del av dagen ägnades åt yttligare det-går-så-fort-nu-vart-tar-tiden-vägen tankar och diskussioner.

På kvällen fick jag äntligen finbesök av bästa M.
Helt ensam kom hon och några timmar flöt -för- snabbt förbi då vi uppdaterade oss om massa hemligheter.
Barnen kom i säng och vips hade dagen gått!

Skolrutinera sitter riktig bra trots det långa lovet, och barnen lägger sig snällt och går upp ännu bättre.
Inga missöden på den fronten.
Idag han jag med en lång morgon walk med A-S och därefter en lång god frukost tillsammans.

Lite nya höstkläder till barnen (tack mormor´n) ska plockas in i garderoberna innan det är dags för mig och Loppan att börja hämta hem alla de andra barnen igen!

Som ni ser händer det grejer även om uppdateringen här sviktar nån dag eller två.
Ibland har man helt enkelt viktigare saker för sig!

Gårdagens besök

Gårdagens finaste åttamånaders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar