24 augusti, 2011

Om bara

Om jag bara hade jävligt mycket mer pengar sparade.
Om jag (eller åtminstone J ) jobbade där man tjänar lite mer än minst av alla.
Om jag kunde få valet att låta mina barn springa på den gräsmattan där mina små fötter sprang och växte sig större.
Om det vore så enkelt.
Då skulle jag köpa tillbaka mitt barndoms hem DIREKT!!
Därifrån har jag bara fina minnen. Härliga dagar och världens bästa hus!

Tyvärr lite över vår budget i dagsläget.
Men är det någon som vill köpa det till oss så varsågod! Vi kan tänka oss betala en fin hyra iallafall!!

Länk hittar du HÄR. Titta och njut!

3 kommentarer:

  1. Martina Bertilsson24 augusti 2011 kl. 15:58

    Men...är det inte huset där mina kusiner bodde som små?! Familjen Ferlin! Fast de flyttade för ca 35 år sen haha. Fiiint! // Martina

    SvaraRadera
  2. Vi köpte det för..ca 30 år sen. Så det kan nog vara samma ;)
    //M

    SvaraRadera
  3. Underbart fint, vi skulle med behöva/vill ha nått liknande men vår budget håller inte heller ännu...men nån gång så, får hoppas på ett mirakel :-)

    SvaraRadera