30 augusti, 2011

Om mina morgontimmar

Ibland får man tänka om.
Från att ha planerat att fixa lite saker inför en grej som ska göras på fredag, vilket för övrigt känns som en rätt skön grej då jag har en tjurig åttamånaders som kryper runt benen och skäller på mig och är allmänt vresig då hon knappt äter pga av sin tandsprickning....men det är ett helt annat inlägg...
Ja. Då så ska jag nu iallafall sitta ett par timmar på folktandvården. OM dom nu inte kan hålla tiderna och se till att det går smidigt och snabbt! *hoppas*

Lugnet och bra-känslan från helgen och igår sitter kvar, och det gör ju att allt känns så mycket lättare.
Emilia gjorde precis som hon skulle på träningen och det gick så mycket bättre än sist och bara en sån sak gör att jag känner mig lite mindre mamma-hysteriskt. Jag vill ju gärna att det ska bli exakt precis som jag tänkt. Och allt kan man ju inte påverka....tyvärr!

Bjuder på några suddiga pics från kvällen, då någon kär snart-fem-åring hade varit på systemkameran precis innan och vridit på objektet så till den milda grad så jag fick inte alls till det när kort väl skulle tas sen...jaja, man kan inte ha flyt jämt!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar