30 augusti, 2011

Om att luta sig tillbaka

Hos tandläkaren gick det fort, allt inför Fredagen är fixat, hästen har fått nya skor och allas magar är proppfulla med pizza.



Så nu.
Nu kan jag luta mig tillbaka med en kopp kaffe.
Läsa bloggar och leta reda på ett recept jag vet jag läst hos någon och sen baka något gott som jag och barnen kan vräka in på.
Titta på jättedålig teve som "Teen mom" och amerikanska talkshows och himla med ögonen och pilla Edd i håret medan de minsta leker på golvet.

Regnet smattrar utanför, men jag kunde inte bry mig mindre. Jag ska inte gå ut mer idag.
(och häst-skrutt är ju äntligen under tak igen efter sommarbetet - lovely)










1 kommentar:

  1. Mmm, låter underbart, att kunna sitta så :-) Här är det ont om sånt tyvärr, men det kommer väl!!

    SvaraRadera