31 december, 2012

Om att ta farväl

Hejdå 2012.
Du kommer inte vara saknad.
Det här har varit ett tufft år.
Och även om det skett mycket som varit härligt, spännande och roligt så är det de tunga delar som avlöst varandra som ligger färskast i minnet.

Så därför välkomnar vi 2013 men öppna armar!
Startar året direkt med att packa så mycket vi kan i morgon, för om 25 dagar går det första lasset till Gula villan! 25 dagar!!! Det är ju jätte-super-snart!
Mycket är färdigt men massor att fixa återstår.
Med till gården följer ju såklart Tyra, och Duza-bebis.
Men tre små nya pojkar ska dit också.
Otis den lilla svarta hunden, och så Playboy 174 - En skönhet som numera tillhör Emilia och så en liten Texas - som blir Loppans att rida runt på. Han blir även ett sällskap till Duza!

Älskade vackra Vit har fått flyttat många långa mil till snälla duktiga Lina!
Så sorgligt och så lyckligt på samma gång! Där kommer hon få det bättre än bäst och det ska bli så hemskt roligt att följa dom framöver!

Vi är så redo och jag längtar ut i skogen.
Bloggen tar jag inte med mig dit.
Där blir det nystart på många sätt.
Och därför startar även en ny blogg när det närmar sig flyttdags!!

Men tills dess önskar jag er ert gott nytt år, och hoppas av hela mitt hjärta att både vårt och ert kommande år ska vara ett år att senare minnas med värme, glädje och skratt!

Vi är redo!
Välkommen 2013!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar