24 oktober, 2012

Om att ha så svårt för det första

Även om jag älskar mat - vilket man kanske inte kan tro då jag slarvar sjukt mycket med just detta, fast det skyller jag mer på tidsbrist och dåliga prioriteringar än något annat- så har jag SÅ svårt med det där första målet.
Jag brukar aldrig äta innan jag går till jobbet, och framåt tio när fm fikat stundar är jag så hungrig att det bränner i magen.
Så idag efter att jag gett hästarna sitt så bestämde jag mig för att åka hem och ÄTA FRUKOST!!!
Men det går trögt ska jag lova.
Trots god yougurt och Paulins goda supermusli så tar det tvärtstopp.
Nja, det där med tidiga måltider är svårt.
Frukost framåt tio på jobbet eller utan tidspress på helgerna vid köksbordet eller på hotell -lyx-, det mina vänner, det är en frukost som passar mig bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar