22 augusti, 2012

Om att utvecklas

Jag har ju länge känt att jag vill göra mer. Något annorlunda än nu.
Fast jag har trivts på platsen där jag är, med de människorna jag jobbar med.
JAG har haft en vilja att utvecklas som person. Lära mera. Göra mera.

Jag sökte ett jobb. En tjänst som skulle till. På mitt nuvarande arbete.
Ett förordnande, vilket kändes extra tryggt.

Jag fick det!!
Chock, rädsla, pirr i magen och massor av förväntan, glädje och idéer!

1 september blir jag biträdande enhetschef.

Japp.
Jag är skitglad och tror den här hösten kommer bli fantastisk. Tuff men rolig. Jag kommer vara så trött i huvudet i början....men även lite klokare efter en tid.
Så mycket att lära, men även så mycket vilja.

Som sagt. Jag är otroligt glad.


Och nervös....




9 kommentarer:

  1. Grattis! Det kommer säkert bara gå bra. / enhetschefen i en stad långt från Västervik

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Gu va kul!! Det kommer du säkert fixa galant, lyckat till!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Oj så spännande!!
    Grattis & lycka till!!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt!!!
    Det fixar du galant. Ett stort grattis

    //Tessan

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa.
    Ja jag hoppas det blir bra! Mkt att lära och ta in bara. Men det ska bli jätteroligt!
    Helt roligt att få kommentarer här med faktiskt!!
    Det har ju inte öst in sånt den sista tiden precis ;)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis Martina!!! Vad härligt för dig!!! =) Önskar dig all lycka till, det klarar du galant!!!

    Kramar Lisen

    SvaraRadera
  7. Grattis Martina! Va roligt att få utvecklas och göra sånt man gillar. Kommer säker gå jätte bra!

    SvaraRadera