28 juli, 2012

Om tillbakablickar

Har ju försökt blogga hela helgen, men det är ngt Kinas med mailfunktionen till blogger...

Vi har iallafall sen Torsdags-morgon varit på BullerbyCup med alla tre pojkarna.
Johan och grabbarna sover kvar och jag åker tolv mil fram och tillbaka varje dag...
Dom spelar jättebra och det är härligt väder!
Idag har Emilia tävlat. SemesterCupen!!
Det gick väl sådär rent resultat mässigt.
Men vi är helt nöjda med resultaten i både dressyr och hoppning och ser framsteg som inte ingår i poängräkning eller gör att man hamnar på prispallen.

Jag är så sjukt trött så jag orkar inte lämna fler detaljer. Även om jag har miljoner saker som jag verkligen försökt blogga om under flera dagar.
Nu har jag satt på en gammal film som jag hittade i hyllan och ska äta ost och troligtvis somna innan klockan nio.
Vilket känns både välbehövligt och skönt!!

Lämnar några foton från dagarna ni missat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar