30 juli, 2012

Om ännu en bilfärd

Godmorgon!!

Så var halva semestern gjord.
Vart tar tiden vägen?

Tidigt morgon idag med.
En tripp söder ut och jag kommer även träffa min fina syster som jag saknar massor!
Men än så länge sitter jag fortfarande vid frukostbordet och dricker en kopp kaffe.
Jag tycker mer om te på morgonen men jag har verkligen börjat få mega-huvudvärken-from-hell om jag inte dricker kaffe. Så där vinner kroppen faktiskt. Helt sjuk kan jag dock tycka.
Men, men.

Helt ensam är jag också.
Alla sover. När hände det liksom?
Lilla Lo sover med ansiktet inborrat i pappas hals och pojkarna var såå lättade över att få slippa luftmadrasserna och få krypa ner i sina egna sängar efter nätterna på ett golv i en skolsal.
Men snart ska Eddie och Maxi också få komma upp.
Jag ska åka och lämna dom till deras bio-pappa.
Campinglivet på Öland väntar den här veckan för dom.
Känns som vi inte varit hemma och samlade många minuter den här sommaren.
Här hemma ska trappan färdigställas den här veckan iallafall.
Sen hoppas jag att vi bara försöker njuta av vår lediga tid så mycket som möjligt och boka in så lite som möjligt.
Att bara få vara hemma och göra absolut ingenting alls.
Det är den bästa semestern tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar