28 juni, 2012

Om stämningshöjare

Jobbmorgon.
Men SÅ mycket lättare att komma ur sängen, cykla gatan ner och stämpla in i strålande sol och tjugofem plusgrader.
Är det nu den kommer? Sommarvärmen!

Jag har börjat få massor av hjärn-energi så här på morgonkvisten.
Just nu är det mycket inrednings-surr därinne.
Vi ska göra ett till rum. Loppan ska få eget!! Och både pojkarnas och vårat sovrum ska ändras och inredas om.
Nu är ju frågan bara. Hur!!!
Ja. Sånt tål ju att tänkas på!

Skönt med energi iallafall. När den än, och i vilka former den än tar sig.
Solen kan vara det mest energigivande som finns.
Och bra musik som spelas på radion tillsammans med den här härliga värmen får mig bara att längta ännu mer efter nästa helg!!
Tror verkligen jag behöver vara lite ledig. Dag fem av tolv (!) tror jag att jag är inne på nu. Hade inte planerar det där så jäkla bra inser jag nu. Men i morgon är jag ju halvvägs...eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar