26 juni, 2012

Om att längta ihjäl sig.

Jobbelijobb. Städelistäd. Stresselistress

Ja det rullar på!
Men om en och en halv vecka så väntas det fin-fin-fin besök. Och har vi tur så fyller vi huset.
Och jäklar vad jag ska skratta. Och dansa och dricka så mycket gott.
Och glädjas.

Över livet. Över att det då bara är en vecka kvar till semester. Över att jag har ett jobb. Över att jag har vänner som finns där. Över att vi är friska.
Över Johan. Över att det liksom inte är roligare än vad man gör sig.
Över att sommaren äntligen är på väg!

Ja det längtar jag till.
Längtar ihjäl mig.
Så där som om man vill någonstans på en cykel och trampar så man blir precis matt i benen. Trampar fast det är nedförsbacke. Trampa, trampa, trampa!!

Hoppas jag har medvind dit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar