07 april, 2012

Om påskägg och barnarbete

Vilken fin påskafton!!
Trots snön så blev det så bra.

Start i stallet, såklart!
Sen bar det av till svärmor o svärfar för supergod mat i mängder, och träff med alla Holmberg-syskon och deras respektive!!
Det var påskäggs-jakt och Loppan fick sitt livs första påskägg.
Själv hittade jag det bästa påskägget: en flaska vitt!
Och så fick jag en superbra födelsedagspresent i efterskott! En resväska!! Verkligen något jag blev riktigt glad för!! Så snällt!

Sen blev det kvällsjobb för mig.
Och för flickorna!!!
Superduktiga Nora och Emilia serverade och hjälpte mig i köket när jag hade ett påsk-arrangemang på mitt jobb!

Nu sitter jag med min man i soffan och tittar på någon skitdålig film för att ingen av oss orkar byta kanal.
Barnen jämför godis ute i köket och det är så sjukt lugnt!!

I morgon får vi sovmorgon då världens bästa Ann erbjöd sig att släppa ut hästarna. Ren lyx!!

Så här har vi haft en lugn skön och härlig dag!!
Hoppas ni haft det samma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar