13 april, 2012

Om den rätta terapin

Jag var tvungen att åka och hämta en sak på stan (tack Viktor!!!) och tänkte då passa på att kika in på hm när jag trots allt var nere på stan -utan- en enda unge med mig! Loppan behöver massor av nytt. Hon har ju växt som ett litet ogräs i mycket regn och sol!!

Och med mig ut ur butiken hade jag med hjälp av rabatter och presentkort fått med mig kläder som skulle kostat 1300:- för 66:-!!

66:-!!

Och så kom Anna och Pierre förbi med fin finaq presenter åt både Loppan och Max, (tusen tack igen fina ni) så nu får garderoberna nog rensas!!

Ja ni fattar ju hur mycket pengar jag TJÄNAT i tjejmatte räknat.
Så nu är jag glad igen. Jätteglad.

Och köket doftar underbart av sjömansgrytan på spisen, och snart kommer min största älskling hem!!

2 kommentarer:

  1. Oj!! Inte illa!!! Det hade min man gillat! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar när handlar så att det känns som om man fick en massa pengar. Härligt!

    SvaraRadera