20 mars, 2012

Om de sötaste av fötter


Jag har alltid varit den "röda". Den "marinblå".
Rosa och andra typiska tjejfärger (som jag för övrigt anser är ett jävla dumt ord) är inget som alls fallit mig i smaken. 

Men sen Agnes kom så har jag fått ändra mig lite.
Agnes är tjejernas tjej och dessutom passar hon riktigt fint i pastell färger och till och med rosa.
Nu består dock största delen av hennes garderob av svart, marint och rött. Men ibland letar sig de små skära sakerna dit.
Som det nyaste fyndet.
Ett par vita och rosa adidas skor.
Som hon avgudar. Hon har dom på sig hela tiden!! Visar för alla och går omkring så nöjd och stolt!
Skor jag skulle flytt som pesten för ett år sen när jag troligen varit ute och letat efter ett par svarta eller bruna Pax kängor!
Men igår fick dom här följa med hem.

Och faktum är att dom matchar hennes nya vår ytterkläder.
I rosa och grått.

Ingen är tydligen oföränderlig.

(och Johan, lite klandrar jag dig för det här. Du startade nog alltihop för sex år sen ungefär. Du minns väl de rosa molnen..?)




Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Ne du har alltid varit rosa men visste bara inte om det.

    SvaraRadera
  2. Åhhhh.... de där små goa benen... <3 Passar fint med gympa-skor!

    SvaraRadera