21 mars, 2012

Om de fantastiska

Ibland måste det framhävas hur sjukt härliga barn vi har sett till att skaffa oss. Min man och jag.

Jag åkte tillsammans med de två största och de två minsta till Repans första träning.
Johan hade match så de minsta fick så snällt följa med oss. Nora följde med som tur var. Hon fick hjälpa till med både envis häst som inte alls ville åka transport först och att passa snälla små syskon.
Träningen gick jättebra och vi fick verkligen jättegod respons av tränaren. Vi är såå nöjda med köpet kan jag säga!!
De barn som inte red fikade i cafeterian, såg på film och skötte sig helt exemplariskt!!
Hemma stannade de två storebröderna och när vi kom hem många timmar senare hade de ätit kvällsmat och fixat sig för kvällen.
Inte en enda gång har jag behövt tjata eller bli sur!!
Ibland bara funkar det! Och det gjorde det idag!

Och Johan vann matchen!
Sov gott. Det ska alla vi göra nu.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar