09 mars, 2012

Om att räkna ner

Fy fan vad skönt!!
Snart åker min fotbolls-knarkande man och jag på hotellweekend!!
Vi ska släpa med oss två av våra allra bästa vänner. Ännu en fotbollsmissbrukare och hans hard working woman. Vi ska lämna alla våra och deras barn hemma, och bara vräka oss i nya lakan i hotellsängar. Äta så mycket hotell frukost att vi inte orkar se på mat förrän sent på kvällen igen. Sitta i solen och titta på folk och dricka massor av kaffe och bara vara med varandra.
Vi ska inte nämna ordet "häst", "jobb" eller "fotboll".
Vi ska träffa min fantastiska bror och hålla tummarna för honom och hans team i Globen.
Vi ska sova. Äta. Ladda batterierna.

En helg som denna kunde aldrig kommit lägligare.
Fyyyy vad jag ska njuta!

Ja vad är det man säger...
WHOOP WHOOP, FREEEEDAG!!!


Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. En nystart, en uppfriskning, en helt underbar helg, ja det kunde faen inte kommit mer lägligt :) ses om några timmar finaste ni!!!!

    SvaraRadera
  2. Så härligt! Njut!!
    Vi har en innestående heldag på Gränsö med mat och behandlingar, men det dröjer ju ett tag nu för vår del.... Men vi ser fram emot den:)
    Kraam!

    SvaraRadera