26 februari, 2012

Om soffhäng och Söndags-slapp

Det hänger tvätt i hela huset och det doftar sköljmedel med ros-doft.
Tre av oss ligger utvräkta i sofforna och tre av oss sover gott.
Söndagen bjöd på en härlig ridtur i solen med mina två stora flickor på varsin ponny. Sådana eftermiddagar skulle man gärna ha fler av. En häst var! Drömmen!!
Vi har hunnit med en del här hemma, och två jätteroliga samtal har jag fått!
En bra Söndag med andra ord.
En riktigt bra en!!

Och i morgon tar jag med småttingarna till stallet, tidigt, tidigt.
Och så ska förrådet städas och det kommer vara så skönt när det är klart.
Och till slut ska jag avsluta med ett kvällspass på jobbet.
Och veckan som kommer är proppfylld av jobb och möten och träningar.
Så en energi-laddning var precis vad jag behövde idag!

Känner mig inte så stressad ikväll. Känns super att starta en ny vecka i morgon med massa positiv energi!

Sov gott!!

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter! Spännande med de två telefonsamtalen...... Undrar just vem det kunde vara...?

    SvaraRadera