16 februari, 2012

Om nygammal feeling

Så otroligt rolig kväll.

För ungefär femton år sen så tränade jag för någon under flera års tid.
Någon som jag respekterade väldigt mycket och som lärt mig massor.
Ikväll gjorde jag det igen.
Samma sak, men med mindre styrka, sämre kondition och lite svagare balans.
Men med samma härliga känsla och precis samma glädje!
Det är det absolut roligaste jag vet!
Och ikväll delade jag det med min dotter. Helt underbart!!

Det här blir det upprepning på!
Oh yes!!
Ihop med Fining! Duktiga lilla ponnyn!

En så bra kväll!
Och vet ni, även om jag får feber igen under natten, eller kommer att ha värk i varenda liten muskel i morgon, så mår jag helt perfekt nu!
Helt pefekt!
Så skönt!!

1 kommentar:

  1. Härligt, härligt! Underbart att du är "på banan" igen!

    SvaraRadera