11 februari, 2012

Om festivaler och frosseri

Vilken Lördag!!!

Hela huset hann jag städa (som vanligt då det är som finast väder)
Vi hämtade en häst (tack Sus för hjälpen!!)
Johan spelade match och gjorde mål!
Barnen har varit super hela dagen. No tjafs alls.
Har pratat med min pappa, vilket sker alldeles för sällan och han mådde bättre än vad jag hört på länge. Och så pratat med min mamma och med min syster som både sitter nykära i varsinn stad och myser!!

Alla runt mig mår bra. Vi mår bra.
Lite jobbigt är det kvar, men det kommer lösa sig framöver och vi bryr oss inte riktigt om det nu. Inte i kväll.

Vi äter som vanligt för mycket av allt gott och ska titta på musikfestival på teven och vara tacksamma över att saker och ting inte är värre än vad de är.
Och glada. Över att vi har varandra.
Och massor av fina människor runt oss.

En av dom kanske är Du!
Tack för att Du finns.

1 kommentar:

  1. Tack för att DU finns, mitt fina vackra hjärta
    Pussar och Kramar från Kalmar <3

    SvaraRadera