19 januari, 2012

Om att ropa hej lite för tidigt

Ja jag var visst lite snabb att säga att vi slapp...
De senaste 24 timmarna har varit ett kräk inferno utan like.
Först Johan efter son träning. (grattis laget till smittan) sen hann jag lagom lägga mig i sängen innan Loppan började kräkas.
Både hon och Johan höll på hela natten. Och runt kl fyra-fem bar det även dags för mig.

Fy fan vilket dygn vi haft!
Duktiga Em, Ed och Max som stått ut hela dagen.
Men nu har det vänt och vi är trötta och matta. Och kanske är det någon annans tur i natt, el så får vi sova. Jag ropar inte hej den här gången...


4 kommentarer:

  1. O fy stackars er! Jäkla kräksjuka!

    SvaraRadera
  2. Fy falsiken vilket elände. Längtar efter er allesammmans, men besöket får vänta tills ni spytt färdigt. Kramis till er alla. Löve Farmor

    SvaraRadera
  3. Åh fy fanken! Att kräkas kan vara bland det värsta som finns. Usch!

    SvaraRadera