26 december, 2011

Om total mättnad


 
Ja nu har vi kalasat och firat både födelsedagar och jul i en vecka och jag är mätt.
Precis proppmätt.
Nu åker vi alla åtta till Johans föräldrar och sen har vi nog varit överallt och firat allt.

Dagarna som varit...ja här är ett smakprov!

Vi klädde granen


Agnes fick en egen tårta med ett ljus

...som var livsfarligt!

 Men tårtan var god


 Sen kom pappans släkt och vi tog det rätt lugnt


Och lekte med våra nya saker

 Och sen kom mormor, moster och våra fina vänner

(Agnes är såå lik min bror när han var liten på det här kortet!)

 Kompisarna lekte överallt

 Och vi åt, fikade och skrattade


 På julafton åkte vi till Johans föräldrar och matchade inredningen

 Sen åkte vi till min mormor & morfar och sen hem där vi avslutade kvällen med paketöppning och lugn o ro



Jag bytte snabbt till min onepice så fort vi kom hem och den har jag varit kvar i sen dess...



Men nu är det dags att byta till något mer civiliserat då vi ska till Johans förädrar, igen, för att fira vår tusende julafton nu när de sista barnen kom hem tll oss igår kväll.
Får se om jag kan slita mig bara. Har världens bästa mys-Loppa i knät





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar