20 december, 2011

Om tappad fokus

Nu är det fullt upp här.
Dagarna framöver är uppbokade på minuterna nästan och jag känner den välbekanta oros stressen med magkatarren krypa allt närmare.
Julen med allt kring den, även att vi minimerat all stress och stök, jobb och dagisstarten samt alla sjukdomar som snurrar runt oss gör att jag känner att jag inte mår mitt allra bästa just nu.
Jag har planer med de kommande året som känns riktigt roliga!
Men samtidigt väntar jag på två besked som jag önskar jag visste svaren på redan nu och därmed släppa en del av min inombords stress.

Jag avskyr verkligen känslan av att vara någon annanstans i tanken än i tiden.
Och illamåendet som följer med magkatarren är det sämsta som finns.
Hoppas jag hittar rätt spår snart igen...


Skickat från min iPhone

1 kommentar: