28 december, 2011

Om att ränka ner

Mindre än två veckor till jobbstart!
Overklighetskänsla!
Mucho grande overklighetskänsla.
Enorm. Hjälp!!

Men jag försöker ta vara på de sista av mina lediga dagar.
Som idag.
Tidig morgonritt. Ensam i skogen i kallt men fantastiskt väder.
Försök till filmtittande på eftermiddagen.
Och nu, med två i stallet och tre avdroppade på stadens biosalong, stoppar jag den minsta i barnvagnen och tar en promenad till mannens jobb.
Kvällstur för honom. Städtur hemma för mig.

4 kommentarer:

  1. Usch ja, jag har ångest fast jag redan börjat jobba, mamma hjärtat värker så efter mina små!!! Träffar dem aldrig känns det som :-( Nemi är hemma med pappa tills februari iaf, sen går jag ner till 80%. Hur mycket ska du jobba?

    SvaraRadera
  2. Jag har en tjänst på 80% men har sökt en annan som varierar mellan 80-100% så vi får se hur mycket jobb det blir. Men minst 805 iallafall!

    SvaraRadera
  3. Ja 805 är väl kanske lite mycket ;)
    80% ska det ju stå såklart!!

    SvaraRadera
  4. hahaha ja det var väl till & ta i ;-)
    Okej, ja jag tror 80% är lagom, för min del iaf :-) Pluggar juh med på distans!

    SvaraRadera