30 november, 2011

Om att avsluta dagen

Flickorna och jag tittar på teve en stund innan vi går em våning upp för att sova.

J jobbar natt igen.
Min fina vackra, som fyller år om tre timmar!
Tänk vad åren går! Så många år nu sen vi träffades och helt plötsligt och oväntat blev vi jätteförälskade!
Vilken tur!
Men så otippat. Jag som precis bestämt mig för att jag skulle vara ensam! Och så skönt det skulle bli!
Men kärleken visste bättre. Och mitt första intryck av Johan ändrades mer och mer efter alla timmar vi pratade på jobbet och i telefon.
Min pusselbit!
Sånt är härligt att tänka tillbaka på ibland.

Och i morgon fyller han år!
Vi får väl se vad den dagen bjuder på.
Men nu tackar vi för denna dagen först och främst!
Godnatt

1 kommentar:

  1. Älskade ungar och Grattis Johan från mor i Blanka. Ni e världens finaste.

    SvaraRadera