21 oktober, 2011

Om vilan innan nästa race

Vi började dagen på öppna förskolan jag och de minsta.
Efter veckans storhandling åkte jag till stallet för att ge Lyckan sin dos av medicin för dagen.
Sen har det varit tacos och urladdning och nu sitter vi och tittar på den där TV4:a underhållningen som egentligen inte alls faller Fru Lundin i smaken.
Men återigen, vad gör man inte för sina barn!?
I morgon kör jag 45 mil för en av dom.

Just nu önskar jag att jag inte behövde åka någonstans. Alls.
Men förhoppningsvis hittar vi det vi söker i morgon och vi slipper åka 45 mil igen, och igen, och igen.
För att leta.

Men än har jag ett par timmar under filten. Med fötterna högt och tjock sockarna på!

...Och ni. Ni håller tummarna för att min älskade lilla Lyck blir bra snabbt va?
Lilla fina...

5 kommentarer:

  1. vad är det som hänt med Lyckan?! :(
    Håller tummar och tår på att det går över snabbt;)
    /Erika från Blankan

    SvaraRadera
  2. Klart vi håller timmarna!!! Lycka till imorgon

    SvaraRadera
  3. Ja, jag håller verkligen tummarna för det... Vill inte att ni ska behöva vara med om något annat än det. Kramar till alla er!

    SvaraRadera
  4. 45 mil!!! oj du är allt en toksnäll mamma du;)

    SvaraRadera
  5. Klart vi håller alla våra tummar vi har!!
    Men om man får fråga, va har hänt med Lyckan ?
    45 mil, gash, du är duktig du, är det Emilia som ska ut på äventyr ? :)

    // Maria A

    SvaraRadera