14 oktober, 2011

Om att trotsa tiden

Det är så mycket jag vill och måste göra nu.
Barnen, hästar, träningar, hemmet (som är totalt bortprioriterat), kärleken, egentiden och jobbet.
Idag är jag på jobbet under förmiddagen.
Mina tankar maler om att det bara är dryga tre månader till jag är tillbaka på riktigt och att min pyttelilla bebis då ska klara av dagar på dagis. Jag är defenitivt inte alls redo för att lägga bebis tiden på hyllan. Året gick för fort!

Det är mycket annat med som går omvägar till det planerade och tankar om ändrade livsituationer som är så krångliga både att besluta, och inte minst, att i såfall genomföra.

Jag vill klona mig och backa tiden. Jag vill ha mer pengar men jobba mindre. Jag vill ha fler timmar på dygnet!

Tur att jag delar allt med världens bästa man!
Jag är så tacksam att vi hittade varandra. Vareviga dag. Aldrig byta där. Aldrig ändra eller önska annat.
Aldrig.
Någonsin.

Men på med happy face och kör vidare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar