29 augusti, 2011

Om motsatser

Möten och träffar, tider och träningar.
Dagen är rätt fullspäckad.
Lämnar J hemma för att han i lugn och ro ska få spela något tevespel städa och tar med mig de minsta.

Dagen blir en total motsats till gårdagen som var så lugn så man nästan inte hörde ett ljud.
Till och med de här två som annars inte sitter still många minuter, var hemma och satt mest så här hela dagen...




Bäst att dricka lite te tillsammans med min äkta hälft och packa någon liten väska till Agnes.
För sen är det dags att åka!
Vad gör ni idag??





2 kommentarer:

  1. Just idag vaknade jag med huvudvärken jag somnade med igår, så försöker att ta det lugnt men trots det har jag tvättat, plockat iordning en massa & rensat lite på sonens rum.
    Em består av barnhämtning & handling. Sen är det juh typ dax för kvällsmat :-)

    SvaraRadera
  2. Här är det fult ös! Jobb och festplanering=)
    Och vad söt eran minsting är i sina små,små hårspännen!

    SvaraRadera